Poznávací zájezd do Velké Británie

Ve dnech od 1. do 6. 10. se žáci devátých tříd ZŠ Třemošnice a ZŠ Seč zúčastnili poznávacího zájezdu do Velké Británie.

Naše putování započalo 1. 10. v 13:00 hodin, kdy jsme vyjížděli z Třemošnice. Cesta byla velmi dlouhá. Autobus nás vezl z Česka přes Německo, Belgii a Francii.

Dne 2. 10. jsme ve 4 hodiny ráno nastoupili na trajekt, který nás dopravil přes kanál La-Manche do Velké Británie. Po příjezdu na parkoviště v Londýně jsme navštívili Millennium Dome (O2 arény), jeli lanovkou přes Temži, viděli Tower of London s korunovačními klenoty a Tower Bridge. V 17:00 hodin jsme autobusem dorazili na místo setkání, kde si nás vyzvedli zástupci hostitelských rodin. Někdo bydlel 5 minut daleko, někdo se jel ubytovat 45 minut. V rodinách jsme šli po večeři spát, mnozí velmi unavení.

Další den 3. 10. jsme navštívili pobřežní město Brighton, které leží přibližně 2 hodiny cesty autobusem od Londýna. Hlavní zdejší atrakcí je vyhlídková věž British Airways I360, zábavní molo a mořské akvárium. Odpoledne jsme ještě stihli zavítat ke královskému paláci.

Následující den 4. 10. jsme strávili v ateliérech Harryho Pottera, kde jsme mohli vidět originální kulisy a obleky z filmu.

Dne 5. 10. jsme se rozloučili s rodinami a pokračovali prohlídkou dalších památek Londýna. Plavili jsme se lodí po Temži, svezli se v London Eye a navštívili londýnské hororové podzemí. V odpoledních hodinách jsme nasedli do autobusu a vraceli se zpět domů.

Celý poznávací zájezd jsme absolvovali pěšky nebo metrem, byl dosti náročný, avšak jednoznačně stálo za to zhlédnout tato zajímavá místa a dozvědět se tolik poutavých informací o nich. Velký dík za zorganizování celé akce patří paní učitelce Chaloupkové, Skupové i Kučerové.

Novák P., 9. A

Další příspěvky

Fotogalerie 2023/2024

ZLATÝ LIST

Ve čtvrtek 2. května 2024 se třemošnické družstvo TřeSk, vedené paní učitelkou Ditou Štolfovou, zúčastnilo krajského kola přírodovědné soutěže Zlatý list. Naši skupinu tvořili žáci sedmých až devátých ročníků: Ema

Celý článek »
Fotogalerie 2023/2024

Olympijský víceboj

V pondělí 29. dubna se vybraní žáci 2. stupně a pátých tříd zúčastnili v rámci soutěže OVOV – Odznak všestrannosti olympijských vítězů – oblastního kola v olympijském víceboji, které se