Lyžařský výcvik

Obě sedmé třídy se v termínu od 21.ledna do 27.ledna 2023 zúčastnily lyžařského výcvikového kurzu. Po příjezdu do hotelu Astoria v Janských Lázních jsme po zabydlení v pokojích začali skvělým obědem. Hned odpoledne byl výlet na běžkách k vysílači na Černé hoře. Každý den byl v režimu: budíček v 6:50 hodin, snídaně, výcvik lyžování na sjezdovkách nebo běžkách, oběd, polední klid, opět sjezdovky nebo běžky, večeře, zhodnocení dne v klubovně, volná zábava a večerka v 22:00 hodin. Občas byly výjimky jako celodenní výlet na běžkách nebo volné odpoledne s procházkou po městě. Jeden den nesměla chybět ukázka mazání lyží a videa o teorii sjezdu, první pomoci a činnosti Horské služby ČR. Poslední den večer proběhlo zhodnocení celého LVK a předání ocenění zúčastněným žákům. V pátek ráno po snídani nás čekal návrat zpátky domů. Lyžařský výcvik se nám vydařil.

H. Plichtová, 7.A

Další příspěvky

Ze života školy

Štafetový pohár

Ve středu 17.4.2024 se žáci naší školy zúčastnili okresního kola Štafetového poháru 2024. V nepříliš přívětivém počasí (zima 3 – 6 stupňů C) se na atletickém stadionu v Chrudimi sešlo

Celý článek »
Ze života školy

Planetárium

Ve čtvrtek 11. 4. žáci obou pátých tříd navštívili planetárium v Hradci Králové. První část jsme strávili v promítací místnosti, kde jsme nejprve měli možnost pozorovat noční nebe a na