Lyžařský výcvikový kurz 2024

V sobotu 20.1. odjela 7.A a 7.B spolu s pedagogy Markem Čermákem, Štěpánkou Skupovou a Lucii Kučerovou na lyžařský výcvikový kurz do Jánských Lázní. Ve stejný den odpoledne jsme se všichni vydali na běžky a v neděli dopoledne poprvé vyrazili na sjezdovky. Tam učitelé rozdělili žáky na dvě skupiny, lyžaře a nelyžaře. Po obědě jsme se na svah vrátili, tentokrát na náročnější sjezdovku. Další den jsme procvičovali techniku sjezdu na svahu Košťálka. Odpoledne jsme na běžkách doběhli k televiznímu vysílači Trutnov – Černá hora. To byl trénink na následující den. Všechny čekal celodenní výlet na běžeckých lyžích. Opět jsme jeli lanovkou nahoru. Odtud jsme pokračovali ke Kolínské boudě, kde jsme si všichni dali oběd a s novou dávkou energie se vydali zpět k lanovce. Ve středu poprchávalo, takže počasí lyžím nepřálo. To byla příležitost se vydat na procházku. Trasa vedla kolem dětské léčebny Vesna a kostela sv. Jana Křtitele a končila na místní kolonádě, kde jsme všichni dostali rozchod. Poslední den jsme si užili jak na sjezdových, tak na běžeckých lyžích. Večer se konala závěrečná diskotéka. V pátek po snídani jsme autobusem odjížděli zpátky do Třemošnice. V hotelu vařili výborně. Všichni si pobyt moc užili i s pedagogy, kteří se vždy do večerních programů zapojili.
Vašíčková, 7.A

Další příspěvky

Ze života školy

Štafetový pohár

Ve středu 17.4.2024 se žáci naší školy zúčastnili okresního kola Štafetového poháru 2024. V nepříliš přívětivém počasí (zima 3 – 6 stupňů C) se na atletickém stadionu v Chrudimi sešlo

Celý článek »
Ze života školy

Planetárium

Ve čtvrtek 11. 4. žáci obou pátých tříd navštívili planetárium v Hradci Králové. První část jsme strávili v promítací místnosti, kde jsme nejprve měli možnost pozorovat noční nebe a na